Όροι Ακύρωσης Συναλλαγής

1. Ειδοποίηση Ακύρωσης: Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την πληρωμή του μέσω ePOS εντός [5 ημερών] από την ώρα που πραγματοποιήθηκε η πληρωμή.

2. Διαδικασία Ακύρωσης: Για να ακυρώσει μια πληρωμή, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με την εταιρία μέσω [email: olig@olig.gr /τηλεφώνου: 2665099310, 2665099317] παρέχοντας τα στοιχεία της συναλλαγής και με δεδομένο ότι δεν έχει γίνει λήψη των σχετικών υπηρεσιών της Εταιρείας.

3. Επιστροφή Χρημάτων: Σε περίπτωση ακύρωσης πληρωμής που συμμορφώνεται με τους Όρους Χρήσης, τα χρήματα θα επιστραφούν στον πελάτη εντός [15 ημερών] από την ημερομηνία ειδοποίησης της ακύρωσης.

4. Χρεώσεις για Ακύρωση: Σε περίπτωση ακύρωσης, μπορεί να επιβαρυνθεί ο πελάτης με μια χρέωση ακύρωσης ύψους για την κάλυψη των διοικητικών δαπανών.